Exchange rates: 1 EUR = 4.69 PLN; 1 USD = 4.4 PLN [more...]
Language: polski english

* Standard profile

 


*This company has only Standard profile.
Learn more about Trusted Partner and Eurocompany

E Direct Sp. z o.o.

[Poland]SYSTEM CRM SUPER OFFICE

E-mail this Product to friend Add this Product to Basket

Proponujemy Państwu wykorzystanie sprawdzonego przez 11 tys. firm na świecie oprogramowania norweskiej firmy SuperOffice. Z doświadczenia firm, którym udało się wdrożyć CRM, wynika, iż dzięki wdrożeniu tej aplikacji koszty operacyjne można zmniej- szyć nawet o 30%. Oprogramowanie jest w pełni elastyczne, umożliwia dopasowanie swoich funkcji do każdego rodzaju działalności firmy.

Aplikacja SuperOffice CRM jest używana przez ponad 250 000 użytkowników na całym świecie.

Oprogramowanie to jest idealnym narzędziem dla działów sprzedaży i marketingu. CRM to odpowiedź na zmiany zachodzące od wczesnych lat osiemdziesiątych (w Polsce od II połowy lat 90-tych) na rynku (takich jak np. coraz mniejsza lojalność klientów, wzrost rotacji pracowników działów handlowych, wzrost konkurencji, coraz większe koszty pozyskania nowych Klientów) oraz na rewizję klasycznej już koncepcji marketingowej.
Zmiany te oraz rozwój badań nad nową koncepcją marketingową powodują z jednej strony przeniesienie nacisku z masowych działań promocyjnych i sprzedażowych do kontaktów indywidualnych. Takie podejście ma na celu zindywidualizowanie kontaktów, lepsze poznanie potrzeb Klienta oraz samego Klienta, stworzenie silnej, emocjonalnej więzi z Klientem a wszystko po to, by do minimum ograniczyć rotację Klientów i zwiększyć sprzedaż.

Jest to główna istota budowania "relacji z Klientami".
Obecna sytuacja na rynku cechuje się wzrostem konkurencyjności oraz wzrostem kosztów związanych z pozyskaniem nowych Klientów i utrzymaniem dotychczasowych. W wielu firmach zaczyna tworzyć się świadomość, że podstawowym dobrem i wartością każdej organizacji są jej Klienci, a nie produkty, technologia czy wewnętrzne procedury. Prowadzi to do skorygowania strategii firmy, kierunkując ją przede wszystkim na osiągniecie odpowiedniego poziomu satysfakcji Klienta i stworzenia odpowiedniej oferty dla różnych grup Klientów.

Narzędziem pomocnym w działaniach prowadzących do eliminacji granic pomiędzy firmami, a ich Klientami jest wysokiej klasy system CRM (program zarządzania relacjami z Klientami).

Przykładowe elementy, z których składa się system SuperOffice to:

Sprzedaż - przyjmowanie zamówień, tworzenie ofert, historia kontaktów z klientami.
Zarządzanie sprzedażą - przepływ towarów, planowanie, analiza cyklu sprzedaży, raportowanie.
Telemarketing, telesprzedaż - przyjmowanie zamówień, lista rozmów, automatyczna odpowiedź,
Zarządzanie czasem - harmonogramy zadań dla pojedynczych użytkowników oraz grup (PIM).
Obsługa i wsparcie Klienta - przypisywanie, śledzenie, raportowanie zdarzeń, baza rozwiązań często występujących problemów, zarządzanie gwarancjami.
Marketing - zarządzanie kampaniami reklamowymi, segmentacja rynku.
Informowanie kierownictwa - tworzenie raportów.
Synchronizacja danych - synchronizacja wielu baz danych, serwerów, synchronizacja danych z urządzeń mobilnych (np. sprzedaż w terenie).
Praca w terenie - zlecenia, wysyłka towarów, zdalna komuni
Inquire now

 

Additional information:

Price:Ask for price

 

Related products: Computer Hardware & Software ->Software

 
     
 

E Direct Sp. z o.o.

Street:Odrowąża 13
City:Warszawa
Postal code:03-310
Region:Mazovia
Country:Poland
Phone: +48 22 8141480
Fax: +48 22 8141808

Contact person

Name and Surname: Dział Handlowy
Phone: +48 22 8141480
Inquire now