Kursy walut: 1 EUR = 4.69 PLN; 1 USD = 4.4 PLN [więcej...]
Darmowa bramka SMS
Język: polski english

* Profil podstawowy

  • Firma
  • Oferty (0)
  • Produkty (0)
  • Firm Rank(0)
  • Kontakt

Prześlij znajomemu

Dodaj do schowka

Napisz do firmy


*Ta firma posiada tylko prezentacje podstawową.
Poznaj możliwości profilu Sprawdzony partner oraz Eurofirma

Call Center Poland SA

Rodzaj działalności: Usługi
Zakres działalności: Exporter, Rynek lokalny
Liczba pracowników: 501 - 1000
Roczna sprzedaż: Euro 10.000.000 – 50.000.000
Rok założenia: 1997
Kategorie:

Telekomunikacja

Usługi dla firm

Kontakt:
Napisz do firmy
Firm Rank: 0

CALL CENTER POLAND S.A. specjalizuje się w dostarczaniu rozwiązań w zakresie outsourcingu procesów biznesowych (BPO) wykorzystujących narzędzia call/contact center. Świadczy usługi wsparcia działów obsługi klienta, marketingu i sprzedaży przy wykorzystaniu wielu kanałów komunikacji - telefon, e-mail, WWW, SMS, WAP, fax. Klienci mają do dyspozycji prawie 400 stanowisk w dwóch lokalizacjach. Największą wartością dla Klientów jest doświadczenie pracowników - wieloletnich ekspertów w branży, zróżnicowana oferta usług, elastyczność operacyjna (co-sourcing) i finansowa (różne modele rozliczania usług) oraz stałe audyty jakości przeprowadzane przez zewnętrzną firmę.

Przez ponad 8 działalności firma współpracowała z ponad 650 firmami z największych branż - klientami są instytucje finansowe, banki, towarzystwa ubezpieczeniowe, fundusze emerytalne, firmy leasingowe i fundusze inwestycyjne. Usługi oferują dedykowane działy call center: PharmaSolutions, Effective Direct Sales, Researcher, TelecomSolutions

Firma jest prekursorem wielu rozwiązań i usług na rynku call center w Polsce. Jako pierwsza zaczęła świadczyć usługi multilingual call center, współpracując z klientami z Europy Zachodniej i USA.(offshore/nearshore outsourcing)

Firma przywiązuje wielką wagę do inwestycji w ludzi. Dział szkoleń przeprowadza rocznie ponad 450 różnych szkoleń wewnętrznych dla pracowników wszystkich szczebli w firmie. Jakość świadczonych usług jest także monitorowana przez firmę zewnętrzną.

O sukcesie firmy świadczą referencje klientów, przyznane nagrody za jakość i efektywność usług oraz jej wzrost. W 2004 roku firma zanotowała rekordowy wzrost przychodów o ponad 50%.
     
 

Dane teleadresowe

Ulica:Marynarska 11
Miasto:Warszawa
Kod pocztowy:02-674
Region:mazowieckie
Kraj:Polska
Telefon: +48 22 4440444
Faks: +48 22 4440400

Internet

Prezentacja:www.ccp.maxtrader.pl

Osoba kontaktowa

Imię i Nazwisko: Katarzyna Swatowska
Telefon stacjonarny: +48 22 4440444
Napisz do firmy

 
     



Jak prawie wszystkie strony internetowe również i nasza korzysta z plików cookie. Zapoznaj się z regulaminem, aby dowiedzieć się więcej. Akceptuję