Kursy walut: 1 EUR = 4.69 PLN; 1 USD = 4.4 PLN [więcej...]
Darmowa bramka SMS
Język: polski english

* Profil podstawowy

  • Firma
  • Oferty (0)
  • Produkty (0)
  • Firm Rank(0)
  • Kontakt

Prześlij znajomemu

Dodaj do schowka

Napisz do firmy


*Ta firma posiada tylko prezentacje podstawową.
Poznaj możliwości profilu Sprawdzony partner oraz Eurofirma

ContactPoint

Rodzaj działalności: Usługi
Zakres działalności: Exporter, Rynek lokalny
Liczba pracowników: Brak danych
Roczna sprzedaż: Brak danych
Rok założenia:
Kategorie:

Reklama i Poligrafia

Telekomunikacja

Usługi dla firm

Kontakt:
Napisz do firmy
Firm Rank: 0

Kim jesteśmy?

ContactPoint świadczy outsourcing procesów biznesowych z wykorzystaniem call center. Przede wszystkim są to usługi z zakresu wielokanałowej komunikacji firm z Klientami. Innymi słowy - jesteśmy contact center pracującym na zlecenie innych firm.
Dla naszych Zleceniodawców realizujemy projekty badawcze, marketingowe, sprzedażowe, windykacyjne oraz prowadzimy obsługę klienta wykorzystując telefon, SMS, e-mail, a także narzędzia internetowe.
Aby obsługa była jak najbardziej satysfakcjonująca dla Konsumenta i efektywna
dla naszych Zleceniodawców udostępniamy im zintegrowany system komunikacji bezpośredniej.

Nasza misja

Pomagamy przedsiębiorstwom w budowaniu przewagi konkurencyjnej poprzez kompleksową, nowoczesną, efektywną komunikację bezpośrednią z rynkiem. Reprezentujemy firmy w kontaktach z ich klientami i partnerami. Wartością jest dla nas dobro naszych Zleceniodawców, satysfakcja ich klientów oraz wzajemna pomoc i wsparcie. Staramy się łączyć podejście high-tech i high-touch - wykorzystujemy najnowszą technologię by podnosić efektywność projektów oraz miękkie umiejętności niezbędne w budowaniu długofalowych relacji.

Specjalizacja

Jako wyspecjalizowany partner służymy naszym Zleceniodawcom doświadczeniem, wiedzą, technologią i pracą zaangażowanego zespołu w zakresie:
· Obsługi klienta
· Pozyskiwania klientów/telemarketingu
· Badań marketingowych CATI
· Kontroli i windykacji należności
Na każdym etapie cyklu rozwoju produktu, na każdym etapie relacji z klientem oraz na każdym etapie projektu służymy naszą ekspertyzą. Jesteśmy także wsparciem dla in-house call/contact centers w dziedzinie:
· Rekrutacji i szkoleń
· Audytu jakości obsługi klienta
· Sprzedaży
· Obsługi sezonowych nadwyżek połączeń (overflows)
· Zaplecza awaryjnego (disaster recovery)
     
 

Dane teleadresowe

Ulica:Marynarska 11
Miasto:Warszawa
Kod pocztowy:02-674
Region:mazowieckie
Kraj:Polska
Telefon: +48 22 4621000
Faks: +48 22 4621010

Internet

Prezentacja:www.contactpoint.maxtrader.pl

Osoba kontaktowa

Imię i Nazwisko: Paulina Michalik
Telefon stacjonarny: +48 22 4621040
Napisz do firmy

 
     



Jak prawie wszystkie strony internetowe również i nasza korzysta z plików cookie. Zapoznaj się z regulaminem, aby dowiedzieć się więcej. Akceptuję