Kursy walut: 1 EUR = 4.69 PLN; 1 USD = 4.4 PLN [więcej...]
Darmowa bramka SMS
Język: polski english

 

 

Webtel - Interactive Solutions

[Polska]System informatyczno-telekomunikacyjny

Prześlij produkt znajomemu Dodaj produkt do schowka

UNICALL CTI jest systemem informatycznym łączącym infrastrukturę telefoniczną z systemami komputerowymi działającymi w sieci LAN firmy. Dzięki zastosowaniu UNICALL CTI możliwa jest dwustronna komunikacja pomiędzy centralą telefoniczną a systemami informatycznymi.

Do podstawowych zadań systemu UNICALL CTI należy:
o zestawianie połączenia pomiędzy pracownikiem firmy i jego rozmówcą,
o przesyłanie do systemu informatycznego pełnej informacji identyfikującej rozmówcę tj. numer telefonu na jaki dzwonił oraz numer identyfikujący rozmówcę w celu wywołania odpowiednich mechanizmów, np. obsługi klienta lub partnera firmy, takich jak:
+ wybór właściwego pracownika do obsługi tego zadania;
+ wybór adekwatnego dla danego projektu programu obsługi;
+ przywołanie na konsolę pracownika historii dotychczasowych kontaktów firmy z jego rozmówcą;
o przesyłanie do systemu informacji o aktywności kanału telefonicznego na terminalach wszystkich użytkowników systemu w celu umożliwienia systemowi dokonania wyboru odpowiedniego pracownika do realizacji zadania bezpośrednio przed rozpoczęciem jego wykonania (zajętość konkretnego pracownika);
o wstawianie na żądanie systemu telefonicznych zadań wychodzących do kolejki zadań znajdującej się w centrali telefonicznej (contact center),
o kontrola statusu zajętości wybranego pracownika tak, aby był on w stanie zrealizować zadanie pochodzące z innych, poza telefonem, kanałów komunikacji (np. internetowych);
o sterowanie systemami Voice Mail i IVR (Interactive Voice Response) poprzez przekierowanie połączenia z rozmówcą do tych systemów w dowolnym momencie trwania połączenia. System UNICALL CTI jest również odpowiedzialny za powrót zadania z tych systemów.

Kompletna infrastruktura systemu UNICALL CTI obejmuje:
o telefon (z klawiaturą tonową lub działający w sieci z integracją usług ISDN);
o abonencki system komutacji PABX lub publiczną sieć telefoniczną PSTN;
o lokalną sieć komputerową LAN;
o komputerową bazę danych (np. dot. produktów i klientów firmy);
o właściwy serwer komunikacyjny CTI;
o terminal PC;
o dedykowane aplikacje do realizacji wyspecjalizowanych usług - działające zarówno na serwerach bazodanowych, jak i w systemach komutacji lokalnej PABX.

Korzyści z zastosowania UNICALL CTI w firmie:
o automatyzacja, usprawnienie pracy organizacji
o podniesienie efektywności komunikacji firmy z klientami i partnerami
o możliwość integracji z wieloma systemami - dostęp do nowych funkcjonalności i kanałów komunikacji
Zadaj pytanie

 

Dodatkowe informacje:

Model/Numer produktu:UNICALL CTI
Cena:Zapytaj o cenę

 

Sprawdź produkty w kategorii: Informatyka ->Wdrażanie systemów komputerowych

 
     
 

Webtel - Interactive Solutions

Ulica:Młynarska 42
Miasto:Warszawa
Kod pocztowy:01-171
Region:mazowieckie
Kraj:Polska
Telefon: +48 22 2574300
Faks: +48 22 2574301

Osoba kontaktowa

Imię i Nazwisko: Bartosz Ratajewski
Telefon stacjonarny: +48 22 2574326
Zadaj pytanie

 
     


Jak prawie wszystkie strony internetowe również i nasza korzysta z plików cookie. Zapoznaj się z regulaminem, aby dowiedzieć się więcej. Akceptuję