www.toptraining-pl.maxtrader.pl MaxTrader - Products. Companies. Trade leads.

[Poland]Profesjonalna obs?uga klienta - szkolenia

Cele szkolenia :
Zapoznanie uczestników z podstawowymi standardami dotycz?cymi profesjonalnej obs?ugi klienta.
Przedstawienie uczestnikom szkolenia obs?ugi klienta, jako strategicznie wa?nej relacji o kluczowym znaczeniu dla efektywnego dzia?ania przedsi?biorstwa.
Udoskonalenie umiej?tno?ci nawi?zywania kontaktów z klientem.
Zwi?kszenie ?wiadomego budowania pozytywnego wizerunku firmy lub instytucji.
Wykszta?cenie postawy badaj?cej potrzeby klienta i efektywnego reagowania na nie.
Zwi?kszenie skuteczno?ci w radzeniu sobie z sytuacjami trudnymi w kontakcie z klientem.
Odbiorcy szkolenia:
Uczestnikami szkolenia o charakterze warsztatów mog? by? pracownicy, którzy maj? bezpo?redni lub po?redni kontakt z klientem zewn?trznym jak i wewn?trznym.
Program przygotowany jest dla osób, których praca wi??e si? z nawi?zywaniem kontaktów i obs?ugiwaniem klientów, np.: pracownikami dzia?ów obs?ugi klienta oraz reklamacji i windykacji, sprzedawcami i handlowcami oraz pracownikami administracyjnymi przedsi?biorstwa.
Program szkolenia:
Kryteria skutecznych standardów w obs?udze.
Trzy etapy w obs?udze: nawi?zanie kontaktu, obs?uga, zako?czenie.
Nawi?zanie Kontaktu:
Procedury rozpocz?cia kontaktu z klientem,
Komunikacja niewerbalna (wygl?d zewn?trzny, g?os, postawa, mimika, gestykulacja w nawi?zaniu kontaktu)
Efekt pierwszego wra?enia (?wiadome kreowanie dobrego wra?enia).
Rozmowa Handlowa:
Standardy kulturowe i firmowe w rozmowie handlowej i obs?udze klientów,
Komunikacja werbalna (umiej?tno?? aktywnego s?uchania oraz zadawania pyta?),
Etykieta telefoniczna (sposoby i standardy prowadzenia rozmów),
Finalizacja obs?ugi.
Typologia Klientów:
Rozpoznawanie typów klienta oraz dopasowywanie do nich stylu obs?ugi.
Radzenie sobie z trudno?ciami:
Rozpoznawanie gier i manipulacji w procesie obs?ugi klienta,
Profesjonalne reagowanie na krytyk?.
Uwagi dodatkowe:

Jedno lub dwudniowe szkolenie przewiduje wykorzystanie ?wicze? indywidualnych i grupowych, symulacji, testów oraz analizy przypadków i prezentacji multimedialnych.
Cz?sto zaj?cia z Obs?ugi Klienta wi??? si? tematycznie ze szkoleniami z Technik Sprzeda?y, Negocjacji oraz Reklamacji i Windykacji, st?d te? proponowany program mo?e by? traktowany jako zamkni?ta ca?o?? albo mniejsza cz??? projektu szkoleniowego.
Szkolenie z Profesjonalnej Obs?ugi Klienta mo?e przyj?? form? coachingu, w którym trener-konsultant wciela si? w rol? moderuj?co-obserwuj?c? pracowników obs?uguj?cych w rzeczywistym ?rodowisku pracy firmy.


Additional information:

Price:7000 za 2 dn PLN

Category: Business services -> Educational Services -> Couching & Mentoring



Top Training

Street:Odkryta 31/1
City:Warszawa
Postal code:03-140
Region:Mazovia
Country:Poland
Phone: +48 22 4070685
Fax: +48 22 4070685

Internet

Presentation:www.toptraining-pl.maxtrader.pl

Contact person

Name and Surname: Arkadiusz Bednarski
Phone: +48 22 4070685
Mobile: +48 600466283